onsdag 31 juli 2013

Så kul att jag missar hälften!

I fredags blev det bröllop i Gamleby!
Samuel ville inte åka i sina finkläder så han bestämde sig för att byta om där.
1 h och 40 minuter senare var vi framme och hittar en plats för att byta om! Ett chockat panikartat utrop från Samuel! Hans kläder ligger hemma på soffan! Haha! Så han fick gå på bröllop i shorts och kortärmad skjorta Haha! Underbart! Men kan nog säga att alla andra män var nog ganska avundsjuka i hettan!
Kände på morgonen att jag kanske borde fixat något annat än en tre år gammal klänning men efter detta kändes det inte alls så knäppt med en gammal klänning haha!

Lördagen blev lite inspelning inför en Zombiemusikvideo som Samuel och jag ska göra! Senare Lite skogsvandring och bad i kyrkviken!


Och så kom den efterlängtade söndagen! Inte nog med att jag fick tillbringa dagar med Victoria så blev det en resa till Ullared! Inte så mkt handlat dock. Senare var det Sunny Stand up I Tylösand!
Vädret var på vår sida! Och vi tog plats på gräset framför scenen! Mys!
Tjena hejsan vad kul det var! Alltså när Johan Glans kom in på scenen var det skratt från början till slut! Missade nog hälften av vad han sa och gjorde för jag skrattade till max! Så sjuuukt kul!

Måndagen blev mot förmodan solig och underbar! La oss på underbar strand och badade i havet!
Tylösand är awesome! Victoria är Awesome! Sommaren är Awesome!







Inga kommentarer: